Als Customer Quality Engineer ben je verantwoordelijk voor het zo goed mogelijk begeleiden en onderzoeken van kwaliteitsvraagstukken van onze OEM klanten. Je zorgt ervoor dat klachten tijdig worden afgehandeld en dat er multidisciplinaire oplossingen worden geboden. Je speelt een belangrijke rol bij het coördineren van containment, oorzaakanalyse, verbeteracties en borging van kwaliteitsproblemen met behulp van de 8D-methodiek en andere quality tools.
Je verantwoordelijkheden:
Minstens zo belangrijk vinden wij wie je bent, wat je ambities zijn, maar ook of je een goede match vormt met de collega’s in het team en onze organisatie. Competenties waar onze toekomstige collega idealiter over beschikt:
Als Customer Quality Engineer ben je verantwoordelijk voor het zo goed mogelijk begeleiden en onderzoeken van kwaliteitsvraagstukken van onze OEM klanten. Je zorgt ervoor dat klachten tijdig worden afgehandeld en dat er multidisciplinaire oplossingen worden geboden. Je speelt een belangrijke rol bij het coördineren van containment, oorzaakanalyse, verbeteracties en borging van kwaliteitsproblemen met behulp van de 8D-methodiek en andere quality tools.
Je verantwoordelijkheden:
Minstens zo belangrijk vinden wij wie je bent, wat je ambities zijn, maar ook of je een goede match vormt met de collega’s in het team en onze organisatie. Competenties waar onze toekomstige collega idealiter over beschikt: